תמיכה מכיוון לא צפוי • אחיו של אובמה מתכוון לתמוך בטראמפ

מאליק אובמה בן ה-58 זוהה בעבר כתומך במפלגה הדמוקרטית, וכעת הוא שינה את עמדתו. בריאיון הוא אמר שהוא "מאוד מאוכזב" מהממשל של אחיו ולכן הוא החליט "להצטרף למפלגה של לינקולן"
admin2 1 Comment on תמיכה מכיוון לא צפוי • אחיו של אובמה מתכוון לתמוך בטראמפ

אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה תומך באופן מפתיע במועמד הרפובליקני • "טראמפ רוצה להפוך את אמריקה לגדולה שוב, מאוד מאוכזב מאובמה"

מאליק אובמה בן ה-58 זוהה בעבר כתומך במפלגה הדמוקרטית, וכעת הוא שינה את עמדתו. בריאיון הוא אמר שהוא "מאוד מאוכזב" מהממשל של אחיו ולכן הוא החליט "להצטרף למפלגה של לינקולן"
18:27
30.04.24
איתי גדסי No Comments on איזנקוט מאשים: "חברי קבינט מפעילים סחיטה באיומים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחיו למחצה של נשיא ארצו הברית ברק אובמה תומך באופן מפתיע למועמד הרפובליקני, כך נחשף בעיתון האמריקני "ניו יורק פוסט".
מאליק אובמה המתגורר בכפר קוגלו בקניה אמר לעיתון "אני אוהב אוהב את טראמפ, בגלל שהוא מדבר מליבו, הוא רוצה להפוך את אמריקה לגדולה שוב"

מאליק אובמה בן ה-58 זוהה בעבר כתומך במפלגה הדמוקרטית, וכעת הוא שינה את עמדתו. בריאיון הוא אמר שהוא "מאוד מאוכזב" מהממשל של אחיו ולכן הוא החליט "להצטרף למפלגה של לינקולן".

על פי הדיווח, הסיבה המרכזית שמאליק בחר לתמוך במועמד הרפובליקנים הגיעה בתחילת החודש, כאשר ראש ה-FBI ג'יימס קומי החליט שלא להגיש כתב אישום נגד המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון אחרי השימוש שלה בתיבת הדואר הפרטית שלה כמזכירת המדינה.

אובמה האח יישר קו עם אלו שהגיעו לוועדה הרפובליקנית: "היא הייתה צריכה לדעת טוב יותר כיצד לטפל במידע חסוי". מאליק התרגז גם כשהילרי ואחיו נשיא ארצות הברית סייעו או לא מנעו את חיסולו של מועמר קדאפי שהיה, לדבריו, חבר טוב.

מאליק אובמה הקדיש ב-2012 ביוגרפיה על אביו לקדאפי ובה הוא כתב שהמנהיג הלובי הופך את העולם למקום טוב יותר: "חיסול קדאפי לא הפך את לוב למקום טוב יותר, אחי ומזכירת המדינה אכזבו אותי בנושא לוב".

לדבריו, הוא מתכנן להגיע בנובמבר לארצות הברית ולהצביע לטראמפ. בעבר הוא חי במרילנד, שם עבד כרואה חשבון ושם גם יצביע. אביו של מאליק וברק עזב את קניה ב-1959 שמאליק היה בן שנה ואחותו של אובמה הייתה בבטן אמה, עוד לפני שפגש את אמו של אובמה. מאליק לא פגש את אחיו למחצה ברק עד 1985. לנשיא יש שבעה אחים למחצה משני צידי משפחתו מאליק הוא המבוגר ביותר.

מאליק אובמה ניסה בעבר להיבחר בקניה לתפקיד מושל, אך לא קיבל את העזרה שרצה מאחיו הנשיא האמריקני והפסיד את הקמפיין. כעת הוא אמר כי הוא לא רואה בעצמו פוליטיקאי: "אני אהיה מאוד שמח שאחי יצא מהתפקיד, שנוכל לחיות כמו אנשים נורמלים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מעניין כמה שילמו לכושי הזה שיאמר את המילים האלו